hej maiz.

Tänkte att jag faktiskt helt ärligt skulle försöka fortsätta i samma spår.
Har du förresten hört att det kanske är slut med loppistraditionen?
Vaktmästaren har fått andra arbetstider så de får inte ha "loppisgrejerna" där.
 
Sitter här igen på jobbet och försöker göra allt förutom att plugga. Har läst
metro (två gånger), spelat candycrush (tretton gånger) och tagit lunch (en gång)
 
Ja, jag började 11.45.
 
Landade i Stockholm vid nio imorse. Väldigt blandade känslor, då jag har haft 
en så jävla bra helg hemma. I fredags hängde jag med Fia och Frida på dagen,
gick runt och minglade på stan med de få personer som var över 15 år och precis
börjat gymnasiet. På kvällen drack vi vin hos Emilia, innan vi gled mot O'learys.
Jag hade jättekul. Tror i och för sig att jag hade kunnat ha kul även om jag var helt
ensam bara för att jag var så glad över att vara där.
 
På lördag var jag med mamma och Calle på stan och shoppade tyg (.......................)
Sen åt vi släktmiddag. Sen sov jag hos Dida. Vi prickade in ungefär tre superkärleksfulla
filmer med fett lyckliga slut (...............). På söndagen var jag på brunch, sen mysfikade
jag och efter det lagade jag och Calle födelsedagsmiddag till våra päron. De tyckte det var
gott sa de, men mamma hade nog inte ens vågat salta pommes om vi hade gjort dem.
 
Och idag har jag flygit, ätit frukost som en luffare (pappa ringde när jag gjorde det och
hörde såklart fel "med vem då? varför äter du frukost med en sån?") på golvet på centralen
och sen jobbat. Ikväll ska vi träffa Thimm och SEN SKA JAG BARA TAGGA FÖR SHANGHAI
RESTEN AV VECKAN. HEJ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0