funderingar

För tillfället går jag mest bara runt och grubblar för mig själv varenda lediga stund jag får.
(ibland även när jag är oledig, såsom på jobbet eller när jag gör något. Japp, så badass är jag.)
Kommer jag att komma in på utbildningen om jag står som tionde reserv? Hur ska jag kunna
fixa boende i en helt ny stad på typ ett dygn? Möbler? Vill jag plugga där eller ska jag vänta till
jul och söka in på andra ställen då? Vad ska jag göra hela hösten i såna fall? Hur länge kommer
jag att trivas så här bra på Åhlens och framförallt hur jävla länge ska jag jobba med skor? Vad 
händer om jag missar uppropet för att jag är i Barca? Ska jag flytta hem till Luleå? Hur och när
ska jag kunna åka på långresa till Indien och Bali?
 
ÖNSKAR att jag var en "det löser sig, varför oroa sig i onödan"-person, men det har jag ju kommit
fram till att det är inte alls min livsfilosofi. ÖNSKAR att Jesus kunde visa sig i min glass också
så att jag kan få lite svar på mina frågor. Tack på förhand.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0