comeback

HEJ BLOMMAN
 
Ja, hur går egentligen Stockholmslivet? 
 
Jag har blivit med jobb. Vagabondavdelningen i Åhlens city. Jag pluggar fortfarande
litteraturvetenskap. I helgen fick Stockholm finbesök av Dida, Malin och min bror.
Mådde så bra av att träffa dom. Obs, inte min bror. Han hade viktigare saker för sig
tydligen. Förstår inte.
 
Vi i kollektivet fick finaste Boråsbesöket också, Selma, Jessica och ThanVan.
En jävligt bra helg. Är lite kär i dem.
 
(En pytteliten nackdel bara att jag jobbade 10-16 båda dagarna.)
 
Inte för att skryta men vi var på Berns i lördags. I 45 minuter. Betalade 220 kr i inträde.
En sån jävla bra investering. 
 
Inte för att den här bilden är från i helgen.

Kommentarer
Postat av: blomman

HEEJHEEJ!!!!

2012-11-27 @ 20:10:52
Postat av: ägare av bilden

är ju fan min bild, fråga först fan

Svar: den är fan på min jävla mobil så då är det för helvete min bild
carolina!

2012-11-27 @ 21:21:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0