tionde

Livet tar död på mig. HEHEHEHEHEHE.

Nä, men däremot gör mina blivande visdomständer det. Det gör så ONT.
Att försöka somna in på kvällen har numera blivit en plåga, eftersom
jag inte kan svälja ordentligt. Vaknade flera gånger i natt av att det var
jätteblött på kudden. Man kan med andra ord säga att jag nästan
drunkade i min egen saliv. Mums.

Vaknade, drog till jobbet, åt majs, köttbullar och keso till lunch (man
behöver inte gapa så mycket), drog hem, åt fiskpinnar och mos
(mums på riktigt) och nu sitter jag och ser entourage. På ett sätt
längtar jag tills jag sett klart det, gillar inte att vara beroende på
det här sättet. *självständig*

När jag was Living The Dream i Oslo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0