snart löning

Hade bestämt mig för att gå ut och gå direkt jag vaknade imorse, så jag tog
på mig mammas täckisar, mammas skor, MITT underställ, min jacka och så
mammas vantar. Ja, jag kan inte hjälpa att mamma har så bra promenad-
utrustning.

Förövrigt så hade det inte spelat någon roll vad jag hade på mig, för det
var ju tydligen -2958049 grader ute så jag hann bara ett kvarter, sen
hade jag förfrusit kinder, panna, händer, lår och tår. (Hehe, YES, ett rim
i slutet.)

Blev en rätt jobbig start på dagen.

MEN inget för mot hur jobbig den hääär starten på dagen var:


Vaknade ganska så... ja, bakis, i samma klänning som jag svirat runt i
kvällen innan med en andedräkt... som hette duga. Allstar kvällen innan
sin födelsedag är kanske inte världens bästa idé.

Tyckte synd om morfar i det här ögonblicket:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0