hema

Sådärja. Nu har jag äntligen kommit i balans efter resan. Första natten
hemma somnade jag vid två och vaknade halv elva dagen efter. Detta
ledde till att jag natten efter det somnade kring halv fyra och var då
dödstrött när jag skulle till jobbet halv nio. Igår somnade jag klockan
sju, vaknade klockan 01.00, somnade 03.00 och vaknade halv elva.
Men det har varit värt alla jobbiga övergångar till denna tidszon...

... FÖR DET VAR HEEEEEEEEEEELT UNDERBART!!!!

Nyår på ett skumt hotell i Frankfurt, Miami beach, Key West, Everglades
nationalpark, forever21, mycket mat, Häägen dazs (mm, googlade...),
ödlor, Adventure park i Orlando, M&M, strandpromenader, bränna
(och även bränd), bagels till frukost, inga grönsaker alls till frukost,
solblekt hår, fuktig luft=inte torr hud, SOL ÖVERHUVUDTAGET, pappas
keps, pappas springskor som han bar 24/7, Calle som sportjournalist
som låtsades att jag var victoria svensson...,gräva ner tårna i sand,
plocka snäckor, bada i vågor, mörka varma kvällar, mammas skratt, listan
på de värsta jobben i USA, Williams rädsla för gamar, att en ödla bajsade
på Calle, pappas "skämt", ensamma killen på båten, flipflop, shorts, bada
bubbelpool innan man går och lägger sig, ja, livet som det borde vara.

Men livet här hemma går inte heller av för hackor, för i fredags hängde
vi hos Frida och idag börjar SOLSIDAN!!!!!!!!!!!!!!!!!! Två bra saker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0