tjugoförsta (hihi)


Här kommer lite fina bilder på mig. Jag har knäppt dem själv.

Nämen, jag orkar inte gå och lägga mig. Jag vågar inte heller gå och lägga
mig. Inte i min egen säng. Och pappa ligger i soffan och snarkar. Kan inte
bestämma mig om jag ska gå och lägga mig i den andra soffan, sova där
till fyra och sedan vakna med ryggskott, nackskada och två brutna armar
för att de inte fick plats annars ELLER om jag ska lägga mig i mamma och
pappas säng där jag måste somna ensam och då förmodligen kommer bli
mördad av Strandvaskaren.

Ja, det var i alla fall kul på plannja. Även fast jag i slutet av matchen
upptäckte att jag suttit på en innebandyboll hela tiden.

Kommentarer
Postat av: maja birgitta (skäms faktiskt inte) lampinen

jag röstar på soffan! Ni har ju världshistoriens skönaste.

2009-11-21 @ 00:20:29
URL: http://majamedmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0