ledig imorgon

Jag har fått ont i ryggen. Jag har ALDRIG haft det förut. Så jag känner mig
faktiskt lite vuxen när jag ska böja mig ner och ojar litegrann för att det
ömmar i svanken. Sen får jag lägga handen på det onda stället och
massera. Kanske till och med måste köpa den där krämen som man
smörjer på och så försvinner det onda. Vågar typ inte...

Jenny for (NEJ, förlåt, gick menade jag.  Nu får det vara slut på dialektord...) 
för ett tag sen, vi kollade igenom högstadiets skolkatalog och konstaterade
att när vi gick på högstadiet så var vi för skötsamma för vårat eget bästa.

Enda gången vi var ute sent var på skolavslutningen i nian...


Brass, otroligt stora och coola var vi då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0