artonde

Nu mina vänner börjar det vara grönt ute.

Och denna helg, den har varit varm. Och bra. I fredags var det äntligen dags
för Camillas 18-års fest, och ja, den blev lika kul som jag hade hoppats.
Grattis igen Camilla, du lyckades! Sen finns det vissa tjejer i klassen som
jag uppskattar så mycket, ni är faktiskt helt fantastiska.
 
Sen i lördags kämpade jag mig upp på morgonen för att det var ju dags
för "lagavslutning", BRÄNNBOLLSTURNERING. Jag erkänner att jag inte
var särskilt taggad för det alls men det visade sig vara riktigt roligt.
Sen vann vi sista matchen också!!! Fett bra jobbat. Var en riktigt
spännande match där vi segrade med endast ett poäng mer. (mot p-98)

På kvällen då, ja, då var vi i albins stuga. Det förekom robinson, schlager,
grillning och lite grillade maschmallows. Några fina bilder fanns det på
min kamera när jag kom hem:



Nä, nu skojade jag bara. Vet att jag är jätterolig. De riktiga bilderna lägger
jag upp imorgon för nu ska jag sova.
(Sen så vill jag bara berätta att jag har sovmorgon till 12.)


Kommentarer
Postat av: mallan

Tack för sången, fast jag vet inte om killen ska söka till idol, det var ganska mycket skratt :P haha!

2009-05-18 @ 20:07:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0