tjugofemte

Min dag började inte direkt superbra. Missade bussen såklart och det sög.
På intersport var det lika bra som vanligt och när klockan började närma sig
tolv gick jag på lunch i vanlig ordning, tänkte åka hem och äta upp matlådan
som jag glömde (såklart...) och så när jag kommer till smedjegatan så
går precis bussen.....................

Och det var tjugosju minuter kvar till nästa.......
Jag har en timmes lunch.......

Så jag gick tillbaka och tänkte jobba tills nästa buss gick. Istället blev jag då
bjuden på lunch på österns pärla. Som sagt, jag älskar min praktik. På
eftermiddagen fick jag besök av mina vänner i omgångar och det var kul.

Ikväll ska jag baka och sen plugga (lite) matte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0