das helg

Torsdag blev en lugn kväll som spenderades på storsand där det var flera
klasser som hade klassfest samtidigt. I fredags var det dock dags igen,
kvällen började hos camilla med några favoriter. Vi körde ölspel och åt lite
grillat kött (camillas och eriks middag). Sedan hoppade jag och ida av i
stan där vi virrade runt lite (träffade idas föräldrar) och sen gick på allstar.

På väg mot max mötte vi en väldigt full kille som sedan köpte mat åt sig
själv. Med mitt kort... Annars hällde han cola över hela sig och sådär,
inget konstigt med det. Jag och ida gick hem igen, denna gång i något
raskare takt... Utan att filma...



Igår spenderade vi kvällen i råne som från och med nu är mitt favoritställe.
Jag åkte buss senare ensam eftersom mina kära 08-släktingar var här och
lyckades självklart missa busshållplatsen... Blev hämtad och var helt andfådd
när vi kom fram till erik för att jag fortfarande hade panik... Annars var kvällen
helt sjukt kul! Två förfester innan vi gick på puben och sen en efterfest med
hamburgare innan vi blev bjudna på taxi hem. Kom hem vid halv sju...

Vaknade kvart över sex... Var typ lite trött...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0