soldag

Denna söndag har jag ägnat åt barngympa och städning av mitt rum. Tycker faktiskt att jag
förtjänar att se lite satc nu!! Så det är det jag tänker ägna de närmsta timmarna åt, tillsammans
med en polkagris.

Igår var vi då på bio, jag linn och natha. Patte 1,5, nog var den bra men... Ja... Det var några
ögonblick under filmen där jag var tvungen att blunda. Jag skäms, men det är sant. Sen
ikväll ska jag hem till ida och se coach carter, det har hänt att folk nästan blivit upprörda när
de hört att jag inte sett den. Så det är nog dags nu.

Seeeee ya.

Kommentarer
Postat av: iza

har inte heller sett den... ännu!!

2008-10-19 @ 01:26:32
URL: http://izzae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0