no matter what

"Alltså vad ska man se på teve? Jag vill inte se americas funniest homevideos!!!"
Jenny 17

Lugn dag idag, lång också. Fick tillbaka matteprovet och jag kan säga att jag har
aldrig blivit så lycklig över ett g!!! Var helt säker på att jag inte skulle klara det...
Vivvan undrade vad jag hade hållt på med eftersom hon tyckte att jag borde klara
det bättre än så, men jag kunde inte sluta le. Kändes helt underbart!

Annars har vi bara glidit igenom lektionerna, gjort eng-prov, kollat på redovisningar
och jobbat med depressioner. Köpte även min lilla älskling, en svart klänning.

Sååå, ikväll, ska jag träna sen ska ida följa med och sova här. Vi har sovis imorgon ♣
Sen är det helg, yeah. 

 

Har en liten mapp som heter coola bilder så jag tänkte att ni vill säkert se dom.
Här är en, visst är den frääääään?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0