List

Listdags, tror iallafall det var mig iza menade. Annars kan detta bli ganska pinsamt...
Menmen, får väl låtsas att det var någon annan som sa att jag skulle göra den.

Du heter:
Anna Carolina Sandsten

Du föddes:
Danderyd sjukhus i Stockholm, 29 augusti 1991

Du bor:
G-town

Din familj:
En mamma, en pappa och två små bröder

Civilstånd:
Gift... är jag inte

Dina närmaste vänner är:
Dom jag brukar umgås mest med

Arbetar/studerar:
Gymnasium och så barngympa varje söndag kl 10-12

Favoritlåtar genom tiderna:
Chris Brown - Superhuman
och så har jag alltid älskat Bryan Adams - Everything I do

Favoritplatser på jorden:
Hemmakväll bland godiset

Drömjobb:
Journalist, eller så skulle jag vilja kolla krockkuddar

Något du ogillar:
Löst, blött hår som fastnar när man duschar
Gå ensam ute när det är mörkt
När någon slår mig i huvudet

Något du älskar:
Få komplimanger
Sova ut på morgonen
Få folk att skratta

Favoritdryck:
Hm, jag gillar fanta gröna äpplen, men vänta nu, har dom slutat tillverka den?...... 

Favoritårstid:
Sommar!!!

Favoritblogg:
http://emil.blogg.se/

Uttryck:
Jag gillar när man svär med eftertryck

Tv-program:
Ser typ inte på tv, då jag gör det är det typ alltid afhv...

Hur många barn har/vill du ha:
Tre tror jag

Hur många kusiner har du:
Tre tappra själar 

Vilka andra vill du ska fylla i denna lista?

Ida, Maja, Camilla

Kommentarer
Postat av: kj

de där med uttryck, ska jag ta åt mig? ;)

2008-11-21 @ 15:32:22
URL: http://jutok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0