handla

hemma igen från götet. luleå kändes så... stort när jag kom hem. vill mest
bara flytta härifrån nU. resan var mysig, iallafall när vi kom fram. bilen ner
var inte mysig. liseberg, stan och bröllop är vad vi hann med innan jag var
tvungen att sätta mig på flyget hem en vecka före resten av min familj.

jag har ju börjat jobba nu. och jag har ingenting alls att klaga på. önskar att
jag hade det för det är mycket roligare att skriva negativa saker. men jag trivs,
det är slött och imorgon börjar jag nio slutar tre.

i helgen är det pdol och jag är inte taggad. börjar bli lite osäker...

Kommentarer
Postat av: j

2008-07-23 @ 17:29:49
Postat av: kajsa

jag vart fan taggad på pdol då vi talades vid tidigare idag ;) de märktes då inte att du var otaggad om man säger så!

2008-07-23 @ 17:31:13
URL: http://kajsajuto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0