sportlov

jag är verkligen sjukt mörkrädd. kan inte ens gå själv hem från kajsa när det är mörkt
utan att bli rädd. (det är typ bara fyra kvarter) idag var det speciellt läskigt, tyckte jag
hörde dunsar i ett skjul längs vägen... höll nästan på att kissa på mig, helt seriöst.
jag sprang resten av vägen.

kvällen var iallafall väldigt mysig.
efter träningen (som var kul!!) åkte jag och maja hem med carola medans jenny följde
med de nyligt anlända brudarna kj och linn till kvantum. när de sedan kom tillbaka till
g-stad gick jag och maja dit och tillsammans såg vi Linas kvällsbok. den kan vara
bland de bästa filmerna som finns! åt en ben and jerrys på cirkus en halvtimme också.

efter filmen chillade vi bara och tog det lugnt. fett myyyyyys :)
ska sova snart, måste bara gå ner i varv först.

Kommentarer
Postat av: Rose

Varför sov du inte hos mig bara din nöt? :) Du vet att du alltid är välkommen hemma hos mig

2008-02-28 @ 13:21:35
Postat av: ji

haha jag är nog faktiskt snäppet värre t.o.m. jag sprang ifrån vars jag &maja skiljs åt:P hehe

2008-02-28 @ 14:02:35
Postat av: maja

men jag var skitskraj jag med!! Och inte blev det bättre då det kom någon mystisk bil körande :S

2008-02-28 @ 21:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0