waiting for a star

mm, lite skäms jag när jag tänker på det förra inlägget... vansinnigt smidigt!
imorgon är det lucia och jag börjar halv två. hur nöjd som helst. börjar skratta
när jag tänker på denna konversation:
"carolina, på fredag börjar vi 10.00 för det är ju lucia, alltså tio minuter senare!"
"vadå, ska du gå på lucia?"
"ja, eller alltså jo, eller näe, ska vi inte det?"

sedan så börjar jag se ljuset i tunneln, med endast (...) multimedia slutproduktion,
engelskabokredovisning, psykologiuppgift, matteprov och iosprov innan jul!

sedan kan jag meddela att jag aldrig ätit så mycket fika som när jag och jenny
fikade upp barngympafikat. helt sjukt. gott.

nänuska jag chilla lite, sen ska jag på prommis med kj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0