100808

åh, blir så besviken på mig själv för att jag glömde att uppdatera 080808.
det kommer ju aldrig hända igen... förbenat också... annars så kom jag hem
från nikkala idag, det där stället är som en oas. man duschar inte, man rör
inte på sig och man byter inte om från pyjamas till vanliga kläder. party!

kom ganska nyss hem från en promenad med mamma, känns som att
det var dags att ta tag i det där igen. innebandyn börjar ju på onsdag och
konditionen har aldrig varit bättre!!! ska börja med att försöka ta mig
igenom uppvärmningen och sedan hoppas på det bästa.

nu ska jag läsa min fjärde camilla läckberg-bok, dom är underbara (K)
sen hoppas jag att det är sex and the city klockan elva men det är det
väl säkert inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0