wohlala

jag är hungrig. så hungrig att jag nästan har ont i huvudet. inte skönt.
hittade aldrig min engelskabok heller, börjar få lite smått panik.
VART ÄR DEN? :O till råga på allt är det en lånebok från gymn.bibl.
så har jag tappat bort den lär jag få pay my price, på ren svenska alltså.

kan inte låta bli och skratta åt mig själv, vet inte vad det är. men jag
är så tragisk. och på tal om skratta fick jag mig ett riktigt gott skratt idag.
japp, det var kul. jag orkar inte tänka just nu så det blir inte så bra
struktur i det här inlägget, men vad tusan? jag har ju redan uppd.
idag, 2 gånger till och med. lyssnar just nu på whitney houston,
den rösten är som... mm, jag vet inte. lent silke. skär sig inte ens
på de allra högsta tonerna. fantastiskt!

var nyss och handlade med min pappa. tyvärr tror jag inte att han
uppskattade min hjälp så mycket. så jag gick och provsmakade
istället och plockade godis. tänkte bara att ni ville veta. håller
även fortfarande på att hämta mig från min näradöden-upplevelse
idag. längtar till ikväll då vi ska hänga gäng, ska bara äta godis.
tänkte somna också till filmerna, vara sådär riktigt social.

alltså, nu ska jag verkligen sätta punkt känner jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0