how do I breath

imorse var det sjuuukt segt att ta sig upp, kändes verkligen lockande att slå av
alarmet (min signal är förövrigt bilfärd med familjen svensson, riktigt irriterande
men då också effektiv.) och somna om. men jag lyckades ta mig upp, och tur
var väl det. tyckte det var mysigt värre med snö! när jag gick mot bussen fick jag
lust att sjunga: "hej mitt vinterland, nu är jag här" och sedan göra en snöängel.
men nu går jag ju på gymnasiet och då måste man hålla sig cool. (egentligen
var det så att jag inte hann, bussen hade hunnit komma och gå utan mig)

första lektionen bestod av filmtittning. och jag rekommenderar verkligen filmen!!!
Freedom writers! det är en av mina nya favoriter. sen efter det hade vi matte,
sen idrott (intervallträning, svetten rann igen...), sen nk (fick se århundradets
tråkigaste film, dessutom var den ca 1 timme lång) och sen slut. hoppade på
bussen, åkte hem och nu sitter jag här. har även hunnit titta igenom min rapport
som jag inte orkar ändra något i, känns som skitsamma. det får gå som det går.

och imorgon är det äntligen fredag! då har vi innebandymatch kl 20.00. suck.

Kommentarer
Postat av: ivar

hoppas att du gillar att det står att du har en kommentar! ;) jag gillar det ... hehe lalaaa.
stackars dig att du var tvungen att vara cool idag! :( jag får ont i hjärtat..

2007-11-08 @ 17:39:52
Postat av: Maja

eeey kompis, du är allt bra rolig du!

2007-11-08 @ 17:58:53
URL: http://majamedmera.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0