orkeslös

egentligen är jag alldeles för trött för att skriva men man måste ju
uppdatera lixom. skola idag igen, tre lektioner, eller 2 och så 1/4.
första lektionen fick vi böcker som vi märkte, läraren berättade lite
om sig själv, vi kolla vad vi tyckte verkade intressant och sen slutade vi.
hååål då, jag gillar faktiskt inte hål eftersom det är skönare om man
flyttar lektionerna så man slutar tidigare istället. då gick jag och ida till
hälsans hus och kollade när bg hade gympa... haha, vi vandrade runt lite.
sen data, fick veta vårat första projekt som verkar rätt kul faktiskt :)
lunch, matte och sen slutade vi! så vi gick till kungsfågeln för att vänta på
våra hälsavänner. sen gick vi en sväng på stan, fikade på sub&co eller
hur man nu skriver det och köpte glass. jag som skulle vara nyttig, det gick
ju jättebra :)

imorgon har vi också vanlig skola bara, dock har vi sovmorgon :D till
09.50, skööönt. trots att det bara är fjärde dagen. haha, hur ska detta gå?
nu ska jag nog göra nåt vettigare, som att sätta mig framför teven. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0