morgonstund har guld i mun

dagen har bara försvunnit känns det som! har varit en stund på stan med
mamma och sen har vi varit på födelsedagsmiddag hos min moster. och
eftersom vi fyller så tätt (hon 27:nde, jag 29:nde) så fick jag mina presenter
av mormor och morfar idag. fick en masterpiece maskaran, två filmer
(titanic och kocken) och så en årsprenumeration på veckorevyn :) så nu får
jag äntligen en bra tidning i brevlådan istället för frida som jag haft ett tag nu...

igår så var vi ju på udden på kvällen :) det var kul, i början var vi typ 18 st så det
kändes lite, för att citera kajsa, tragiskt! men sen blev det bättre, jag och
jenny fick varsin nyckelring som man skulle använda om man blev överfallen.
då kändes det mycket tryggare faktiskt. det är lite läskigt när det är mörkt och
öde och man bara är två st, vi skrämmer upp varandra jenny och jag också.

och imorgon ska vi uppåt landet med fotbollslaget för att spela match, bussen går
kl. 7, tungt? nja, varför ha sovmorgon egentligen? ska i alla fall ladda ipoden med
 massa musik.det ska jag fixa nu, sen ska jag sova så man är någorlunda utvilad
imorgon. natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0