måndaaag

funderar skarpt på att byta tema på rubriken , känns inte så kul att
bara skriva namnet på dagen. ska fundera ut nåt smart till nästa gång, haha..

ja, idag då. kul, nervöst, spännande, liiite pinsamt och så inte alls så farligt som
jag trott! hamnade i klass Led 1C, tyvärr inte med hanna :( men med andra
(förhoppningsvis ) härliga människor, så här första dagen hann man ju inte
riktigt bekanta sig med alla. men imorgon ska vi leka lekar hela dagen och ta
med oss fika, haha..låter som sexårs men inte mig emot. det kan nog bli rätt kul!

sen får jag se vad som händer på kvällen. vet inte om jag har träning eller nåt.
och juste, snesudden har jag ju hunnit vara i också. en helg som bestod av
auktion, äta och så ganska mycket filmtittande. och så i fredags natt, huvva.
jag var jättetrött och allmänt less på livet. så jag låg och grinade där för mig
själv i mörkret, jag vet. hur coolt är inte det? ja, sen så råkade jag lyssna på
maltalåtarna och då började jag verkligen sakna det helt enormt mycket!!!

det var verkligen det bästa jag någonsin gjort, tänk att få vara där igen. 
att få sova i samma rum som linn, camilla och pernilla, att få hoppa från
klippor rakt ner i blått vatten, på spela beachvolley och bara umgås!
så underbart <3

ja, nu ska jag nog gå och lägga mig så jag orkar upp imorgon. puss.

Kommentarer
Postat av: Camilla Persson

hej gumman! ud så jag saknar malta tiden och er två brudar! hur har du det? :)

själv har jag tagit studenten nu, hur kul som helst! men vem vet vad som väntar nu!? ha det bra! PUSS

2009-06-22 @ 18:44:37
URL: http://caamillapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0