dienstag

idag har jag faktiskt legat ute på altanen och solat litegrann.
det är så skönt när solen skiner :)

har även hunnit träffa jenny en sväng när jag gick och lämnade hennes
digitalkamera. hämtade även mitt smink samtidigt, rätt effektivt faktiskt.
sen var jag bara hemma och såsade på. innan jag skickade ett sms till
maja och frågade om hon ville följa med och checka klasslistorna som vi
trodde var uppsatta på örnen. hon ville det så vi tog våra supermopeds och
racade in till stan där vi upptäckte att det inte fanns nå listor :'(

sen for jag hem, åt middag och cyklade iväg till träningen. lite orolig för hur
det skulle gå men faktiskt så gick det bättre än förväntat. liiiite svettigt var det ju...
och nu sitter jag här färdigduschad och mätt, väntandes på min filmleverans
som min eminenta vän kajsa ska komma med, sen ska jag dra hem till
jenny och kolla på filmerna tillsammans med hon och hennes kompis Sofie :)

jaa, det var nog allt för ikväll. vi får väl se om jag vågar mig hem ikväll, kanske
dör av skräck i ett dike, jag menar, the saw är väl inte precis den mest kärvänliga
filmen man kan se? äh, jag får väl cykla riktigt fort!

Kommentarer
Postat av: kajsa

the saw? saw heter den väl :p dessutom är inte jag så eminent eftersom jag glömde filmerna. duktigt där!

2007-08-16 @ 21:34:18
URL: http://kjuto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0