birthdaaaay

äntligen 16 jordsnurr! yippieee :) har fått en ny mobil idag också, verschta bra.
så ikväll blir det fika hela kvälleen. inte det nyttigaste, men hur ofta fyller man år?

igår så fick vi veta hur det gick i ledarskapsjakten, och kors i taket, vårat lag
vann! så vi fick sitta mitt i matsalen och äta tårta medan alla andra fick kolla på.
sen fick vi varsin biocheck på 85 kr vilket var helt okej :)

och idag så har dagen varit rätt lugn, data första lektionen, lunch och sen matte.
sen gick vi några från klassen och åt på dagoberts. och så trodde vi att vi hade
estetiskt val sen men det var tydligen inställt såg vi när vi gick tillbaka till skolan
vid halv 3. då hade vi alltså stannat kvar i onödan ;( men men, nu sitter jag
hemma i alla fall, sköönt är det, ska nog lägga mig framför teven och dega, byye.

Kommentarer
Postat av: jempisch

krattis kumman <33 men 16 jordsnurr, jag trodde vi hade snackat om de? :o:p

2007-08-30 @ 17:10:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0