another day

tyckte ändå bloggen blev ganska fin, haha. teknisk som jag är...

menmen, 8.15 idag började vi med LPL. fick göra nån lek och så gjorde
vi nåt grupparbete som ska redovisas på måndag. sen hade vi matte tror
jag det var? ja, minnet är bra men kort. efter matten hade vi i alla fall
idrott! som bestod av betygskriteriesnack och en 20 minuters powerwalk.
sen lunch och nk. vi fick labba litegrann, fick kolla celler i spott och rödlök,
inte så fint kanske. gick en kort stund på stan med idisch innan jag slutligen
tog bussen heeem:)

och nu sitter jag här och nöter, ikväll blir det födelsedagsfika med tjejerna :)
jag tror jag ska gå och värma lite middag, ha det braaa.


måste bara lägga till en puss till linn för att hennes senaste uppd. var så fin! <3


Kommentarer
Postat av: kajsa

de är så typsikt dig att ha en elefant och inte typ rosor eller en stad eller nå som dom flesta andra har:p haha

2007-08-31 @ 23:56:50
URL: http://kjuto.blogg.se
Postat av: maja

igår är idag imorgon efter gårdagen mellandagarna mellan igår och idag och övermorgon är idag i förr går och imorgon är idag!

2007-08-31 @ 23:59:29
URL: http://majamedmera.blogg.se
Postat av: carrro till maja

det var fint:) trots att jag inte förstod mer än hälften. du är så djup!

2007-09-01 @ 20:57:54
Postat av: carrro till kajsa

haha, jag vet. jag kände för att vara lite orginell;)

2007-09-01 @ 21:00:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0