femtonde

Igår var vi på kulturfest här i stan, såg Mando diao och fick en chock över att de är svenska.
(HALLÅ ALLMÄNBILDNINGEN, VAR ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR DU??????)
I vilket fall som helst så blev jag lite sådär smålycklig som man kan bli ibland när det är
fina stunder som passerar. Livemusik, utsikt över Stockholm när solen gick ner, mina
roomiesar, lite vin och cigaretter, det gjorde mig glad.
 
Och för att kompensera, lite saker som gör mig less:
 
- När man duschat och handduken ligger i köket. 
- När man tror att man ska få göra bort att borra hål i tänderna och får besöket uppskjutet en vecka.
- Att det plan man kommer in på här på mitt jobb på sjukhuset är plan två. Varför?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0