jätterolig sysselsättning

Bara för att jag är ledig imorgon ska jag vara uppe så länge som möjligt bara
för att... för att vara. Hittade även en bild som väckte upprörda känslor.


Detta var precis efter att vi trillat i med bananaboaten i Malta. Linn ser glad
ut och det kanske man skulle kunna tro att jag också är. Egentligen gråter
jag för att jag är så rädd.

Det var det VÄRSTA jag varit med om. Satt hela resan och var så rädd att
vi skulle trilla i. Självklart gjorde vi det också... Fick ett skrapsår på knäet
också... Sen när vi kom iland fick vi höra att det var maneter i vattnet.

.......... Får rysningar när jag tänker på det.

Kommentarer
Postat av: Anonym

försökte bara se glad ut... grät inombords

2009-11-09 @ 08:51:37
URL: http://linnstahl.blogg.se/
Postat av: kakan

hahaha klock

2009-11-10 @ 18:52:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0