tjugosjunde

Har nyss kämpat mig genom champions league, tro mig, det var ingen enkel
match. Hehe... Nämen, såg slutet för att kunna känna mig någorlunda
allmänbildad imorgon då jag kan slänga in lite kommentarer som:

"visste ni att barca vann med 2-0?"
"man utd har vita tröjor"
"kul att det blev ett nickmål"

Annars så har jag varit på spinning idag och konstaterat än en gång att
det är fortfarande jättejobbigt att cykla uppför en backe i trettio minuter.
Är ledig på fredag och måndag vilket innebär långhelg IGEN. Dock
känns det liiiite tungt att springa milen när det är +26 grader ute.

Men, hade man velat slippa solen kunde man bosatt sig på något annat
ställe. Eller..... 




















Såhär ledsen är jag för att inte Ballack spelade matchen idag.
Miss him.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0