söndag

Kul att jag har flest besökare när jag inte bloggar...

Jahapp, då var det söndag igen. Känns som att det alltid är söndag typ *ledsen smiley*
Fredagen var kul, började och slutade hemma hos mig. På lördagen kom tha family
hem, det första mamma sa var att det luktade konstigt... Hann få panik, sen kom det
fram att det var den brända kladdkakan jag och ida gjorde...

Annars då, igår på kvällen såg vi världens sämsta film hemma hos jenny jag och mina
vänner. Mandy lane tror jag den hette och den sög. Kom hem i hyffsad tid, somnade
i hyffsad tid och var ändå trött imorse. HUR KOMMER DET SIG? Barngympan gick
smärtfritt. Och nu ska jag på spinning med jutok, känslan efteråt *hjärta*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0