vet ej vilken dag det är

idag känner jag att jag har lyckats utnyttja dagen ganska bra iallafall.
ställde alarmet på 10.30, for ut och sprang (joggade...), duschade
och nu ska jag in till stan en snabbis och fixa diverse grejer. om allting
går enligt planerna så kommer jag hem med ett par skor, en bikini och
mitt kontonummer. skulle tippa på att jag kommer hem med fem linnen...



bara för att jag gillar bilden.

svar till kajsa:
jag tycker det låter ganska ballt faktiskt, jag menar, tevebänk OCH solglasögon?
hur lyckas vi?! tror jag är på avsnitt 80 men jag är inte riktigt säker. dudå?;)

Kommentarer
Postat av: kajsa

vi har varit gifta för länge helt enkelt..

73 om jag inte minns fel :)

2008-06-11 @ 13:46:11
URL: http://kajsajuto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0