Flying cats

Jag fick just en porslinskatt i huvudet :o Lite otippat kändes det. Pappa håller
på och snickrar i vardasrummet och eftersom mitt rum ligger vägg i vägg
flög en av mina porslinskatter ner när han spikade. Ser typ fortfarande
stjärnor.

Gud, det var inte det jag skulle skriva om egentligen. Kom av mig litegrann
känner jag. Det jag hade på hjärtat var att jag precis läst igenom hela min
blogg. Börjar verkligen uppskatta sommarlovet mer nu när jag läst om
nk-läxor och matteprov och sånt därnt kul.

Började tänka på den sista nk-redovisningen vi hade. Den påverkade inte
betyget eller någonting, så jag skolkade och gjorde den aldrig. Sjukt cool!!

Har ett gossipavsnitt färdigladdat men jag ska spara det till inatt, tycker det
är så mysigt att sitta och se innan man somnar, hehe. Ska nog följa med
och kolla calles match istället, kyss.

Du får ett begagnat tuggummi, jenny :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0