dead and gone

Hej igen, kul att se er.

Har verkligen haft sååå fullt upp att jag inte hunnit uppdatera bloggen, sorry!!
Iförrgår spenderades kvällen hos ida lindström, en riktigt chill kväll där typ 40%
somnade. Vi såg iallafall harry och så typ slutet på 7 andra filmer.



Ser ut som att det står någon i hallen...

Sen tog jag och ida bussen hem till mig, där vi småpratade till halv sex typ.
Vaknade vid halv två, inte utvilad...



Hm... Alltså minne som en guldfisk...
Kommer inte ihåg vad vi gjorde igår på dagen. Eller juste, spinning!
Jag svettades på magen... och på kvällen var vi med lelle.

Stan idag, största happeningen på länge i shopping = fett med folk...
Sen har vi haft middagsgäster, sjöng singstar och jag konstaterade igen.
Det är inte min grej... (Nu gjorde jag kursiva punkter också, är det någon
skillnad?)

Imorgon är det 30:onde och sen på den 31:sta!! Taggat, ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0