min lördag

har sett ut såhär:

vaknade rätt tidigt av mig själv, gick upp och åt frukost, la mig i sängen igen och
lyssnade på musik, åt lunch, bytte om, for på match, vann matchen, handlade på
ica med jenny och linn, cyklade hem i regnet, duschade och nu sitter jag här.
hungrig som bara den. det luktar riktigt gott från köket, jag kollade ner i några
av grytorna men kunde inte riktigt avgöra vad det är vi ska äta. nå gi-grejs i alla fall.

och ikväll blir det kanske bio, på smällen:D det är så mysigt att gå på bio, perfekt
nu när regnet öser ner. mysa i fåtöljen med popcorn och se en bra film.
förhoppningsvis. men den verkar bra så det blir nog superdupertrevligt ;) 

zu morgen är det då barngympa på morgonen, sen får ödet bestämma.
haha, skulle tippa att jag inte gör så mycket alls då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0