tuesday

okej, en av de två tyngsta dagarna avklarad! började dagen med matte, sjukt... kul.
sen engelska där jag och ida fixade våran reklamaffisch för greys anatomy. egentligen
skulle vi gjort reklam för rosa bandet, men det skedde en liten olycka..............
sen hade vi projekt efter lunch, slappt ett tag men i slutet tog vi tag i det och fixade
nästan klart hela rapporten! och så nk på slutet då, inte kul att vara i skolan till halv 5.

sen väntade jag på att mamma skulle sluta, är verkligen inte särskilt kul att gå själv på stan.
vi for iallafall förbi på storheden och jag köpte en svart mössa samt fick massa strumpor.
och ikväll, då ska jag nog läsa lite engelskabok och plugga nk som jag har prov i på torsdag.

har som för mig att det var nåt kul jag skulle skriva men är det förvånande att jag inte kommer
ihåg? nej. så det var säkert inget intressant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0