friday

nu är det inte länge kvar till måndag, då smäller det kan man väl säga:)
ska bli både kul och jobbigt och nervöst och spännande och jag vet inte allt!
men men, vi får väl see..

ja, idag så skulle jag vakna kl.9. eller jag hade ställt klockan då, men jag kunde
inte ta mig upp så jag snoozade och snoozade, 5 minuter åt gången innan jag
till slut klev upp vid halv 10. sen kom kajsa hit och gjorde mig sällskap medan
jag åt frukost och bakade chokladbollar. även maja kom sen!

och jenny och sofie var förbi här och lämnade filmer som ska lämnas in imorgon.
dom skulle och äta god lunch på, hm nu är det mitt superminne som kommer fram
igen, kan ha varit baan thai dom skulle till men jag är inte 100. undrar om man kan
träna upp minnet?

ja, nu ska jag packa det sista och sådär. vi ska nämligen till snesudden senare idag
och avnjuta dom sista dagarna med att FIIIISKA. huvva. jag tror bestämt jag skippar det.
kommer  väl äta istället, som vanligt när man är där... aja, lev och må ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0