The sweet life of summer

Alltså, med risk för att låta som en sån där övernöjd jävel, men fyfan vad jag mår bra just nu.
Shanghai var MUY BIEN och jag blir varm i magen när jag kollar på bilderna. (Häromnatten
vaknade jag och trodde att jag var i Kina, var en riktig chock då jag upptäckte att jag hade telia
som operatör på mobilen och inte 中聯移動運營商.) Jag åker till Luleå den tredje juni för att se
min bror gå på balen och (FÖRHOPPNINGSVIS) snubbla ut från Kungsfågeln sen på fredagen.
Nästa helg kommer boråsligan!!!!!!!!!!!!!!!!! Och idag är det torsdag och jag slutar 12:00 för att 
sedan ta helg.
 
Saker jag väljer att förtränga är det faktum att jag har en FUCKING biljett till Summerburst i 
Göteborg som jag inte vet hur jag ska bli av med, sparkontot närmare sig 0,00 och så att jag
ätit mina två leverpastejmackor men fortfarande är hungrig. Punkt tre är nog den jobbigaste,
vet inte alls överhuvudtaget hur jag ska överleva.
 
Avslutar med bilden från vår annons på blocket där vi snällt ber folk att hyra ut sin lägenhet
till oss. Kan inte förstå hur man skulle kunna motstå? Jenny har fan blommor bakom sig och allt.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Kajsathebest (efter dig så klart)

Åh vad jag önskar att jag hade haft en lägenhet att hyra ut åt er!! Ps. kom precis på att vi faktiskt fortfarande kan se fram emot lil wayne!!! hade helt glömt bort att vi har kvar våra biljetter till konserten i oktober. #fyfanvadfettdetkommerbli ps2. hatar när man hashtagar där det inte alls ska vara.......

2013-05-23 @ 19:40:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0