söndag återigen

Jag har haft en väldigt bra helg. Lite smågalen utgång i fredags som började i 
Gammelstad och avslutades med tremannaefterfest hos Dida. Ett litet mellanstopp
på typ 4 timmar på Olearys också då.
 
Sen igår lagade vi en födelsedagsmiddag åt Kajsa. Som fyllde år 21 augusti.
Vi är lika snabba som vanligt. Själv däckade man ju ungefär så fort vi hade
förflyttat oss från matbordet till soffan. VARFÖR HAR JAG BLIVIT SÅ DÅLIG
PÅ ATT FESTA OCH VARA I BALANS DAGEN EFTER? Fan.
 
Idag har jag och Jenny sett lite high school musical 3, även lite fatcamp och sen
har jag gått med Kajsa. Imorgon ska jag till LTU. Läsa en dikt. Analysera.
Serenad för råttor. Fattar. Ingenting. Alls.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0