hufvudstaden

Hej tjejer *vinkar*
 
Nu har jag varit i Stockholm. Inledde resan starkt med en dubbelbokning av lägenheten.
Leif och hans fru skulle också göra Stockholm samtidigt som oss. Leif kan ha varit 
världens trevligaste man. De drog till en annan lägenhet, men innan dess hann han
koka lite kaffe, visa mig området från fönstret, berätta fyllehistorier och torka lite lister.
 
Torsdagkväll till måndagdag. Vi hann inte med någon utgång, knappt några affärer på
vår stanrunda och någon strosning i Stockholm stad fanns det ingen tid till. Istället
hann vi med en (lite ofrivillig) hemmafest i lägenheten, tacosmiddag, vapianolunch
och en fika på rad på espressohouse. Jag hann syna Rebecca som i Rebecca och Fiona.
Höll på att glo ögonen ur mig så jag var tvungen att gå ut från affären.
 
Max, Thimm, Gustav, Christian, Minna, Thanh gjorde också helgen minnesvärd. På
sina egna olika sätt. Max mest.
 
Petet i örat, Leif som smyger i lägenheten, sleepingsong, reunion, middag i fyra timmar
med Thiimpa, true blood s02e01, Jeckisens mystiska runda, en guidad tur med bilen,
Leifs plötsliga återkommande som ledde till konstigaste mötet, Martins hela uppen-
barelse. 
 
Var riktigt deppigt att vinka av tjejerna på söndagen och sen Max på måndagen.
Älskade boråstjejerna. Sima, Jeckisen, Than, PUSS.
 
 
 
VARFÖR ÄR ALLA BILDERNA ALLTID ÅT FEL HÅLL?
Tacksam för svar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0