fjärde

Jag har fullt upp som vanligt. Skriver lite uppsats, ser lite Ellen-show
 
Oj, såg Ellen-show när jag började skriva. Nu är det frisörprogrammet.
SÅ upptagen är jag. Annars så har det snart passerat ännu en vecka.
Känns som att det var nyss jag slirade runt på Olearys och så ska jag
dit imorgon IGEN. 
 
Funderar på att ha håret lite såhär, om Fia kan återskapa sin skapelse från
gårdagen.
 
 
Förutom att plugga så har jag hunnit vara på två sleepovers, se hockey med några glada
prickar, se hypnotisören, äta quesadillas typ fem gånger, skypa (även med Jenny en
sväng), vinna massa onödiga saker på tradera och sen bara funnits till.
 
Måste. ta. tag. i. mig. själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0