sonntag

En rolig kväll igår som vanligt. Fick återförenas med Amanda och förfesta med
hennes FANTASTISKT söta hund. Var sedan fruktansvärt nervös över hur vi
skulle ta oss in på färjan då vi inte har varken kontakter eller åldern inne.

Ringde vid åtta och fick prata med Henrik. Samtalet som utspelade sig löd
ungefär:

Nervös tjej: Ja, hej, hehe, jag heter Carolina. Jag och min kompis
tänkte gå och dricka vin på båten då det blev så fint väder, hehe, men
vi är inte 25 så jag tänkte om vi skulle boka bord till halv tio eller man
kanske inte behöver det eller vad... ja, kan man boka bord?
Lugn kille: Inte behöver ni boka bord för att dricka vin vid halv tio.
Lite lugnare tjej: Jahaaaa, men så bra. Då kommer vi då, tack för
hjälpen. Ses senare!

Ses senare..?

Sen när vi faktiskt skulle glida in kom supernervösa Carolina fram:

"Heeej, hehe, jag ringde hit och fick prata med Henrik tidigare och då
sa han att det gick bra att bara komma hit och dricka vin så vi har inte
bokat bord eller så. Vi tänkte dricka lite vin då det blev så fint väder
och så..."
"Får jag bara se legitimation så jag vet att ni har åldern inne."
"Hehe, fast jaa, vi är inte 25 utan vi är bara 20 men han sa att det
gick bra och..."
"Ingen fara, tänkte bara så att jag vet att ni är över 18."
Ger fram mitt pass.
"Välkomna tjejer. Och du, den här båten är fasttöjd så du behöver
inte ha med passet nästa gång för vi ska ingenstans."
"HAhahahHAHAHaahaa" (hysteriskt skratt innan vi promenerade in)

Kvällen var riktigt rolig, fick träffa många kompisar, dansa lite tryckare,
dansa loss i ring och ha det roligaste hänget utanför Big boy. Det flög
skyltar, tuggummi och lite allt möjligt.

Nu ska jag antingen ta mig ut på en promenad eller så ska jag se en
film. Svårt val.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0