lördag

Igår skulle jag och Dida se på film samt äta Ben and jerrys i hennes lägga.
Vi åt inte glass. Vi såg ingen film. Vi var inte i hennes lägenhet. Istället
var det så fint väder att vi tog en myscider på myspromenaden in till stan
där vi tänkte mysdricka en myskanna sángria. Blev ingen myskanna utan
det blev en upptakt till en "liten sväng" på O´learys. Slutade med att Dida
drack två glas vin till och jag drack tre.

Dida gick hem tidigare för jag skulle bestämt stanna kvar och minga med
mina "andra kompisar". Visade sig att jag inte hade några sådana och tog
en taxi hem till Lingonstigen tio minuter senare. (där även Simon nu bor och
ska ha fest på lördag. Dida får komma om hon vill.)

Väl framme upptäckte jag två saker. Inget batteri på mobilen och låst port.
Började söka en mobil att ringa med. Hittade varken människa eller mobil.
Så efter myspromenad två var jag framme vid munkebergs busshållplats
där jag fick tag på världens snällaste taxichaufför som ringde och skjutsade
mig in på gårdsplanen.

Med andra ord, en riktigt rolig kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0