tjugosjätte

Instagram håller på att ta över mitt liv. Jag ser allt som Instagram-bilder.
Ibland kan jag bli lite ledsen om jag inte hinner fånga ett ögonblick som
skulle kunna ha gett många likes. Min bror retar mig mycket för mina
"roliga" bilder som han uttrycker det. "Carolina, du fyller 21 år, och laddar
typ upp 5000 bilder per dag. Du borde ha åldersnoja."
 
Så, igår, när jag var på väg hem från bussen hittade jag en liten död mus
på gatan. PANG sa det så hade jag kommit på en bra och passande
kommentar till Instagrambilden jag redan hade i huvudet. Precis när
jag står där på knä (halvt liggande), i ett försök att få till en mer konstnärlig
bild på den där lilla råttan så stannar det en bil precis bredvid mig.
Min bror. Den blicken han gav mig när han förstod... Den glömmer jag aldrig.
 

Kommentarer
Postat av: LULÅÅÅÅS

hahaha carro, vi gillar dina bilder, fortsätt!!

2012-08-26 @ 15:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0