dag två

Jag kan inte beskriva med ord hur skönt det är att gå i shorts och faktiskt
svettas. Så jag struntar i det. Hehe.

Efter besöket på stranden (som förövrigt var kantad av magneter
som flytit iland och blåst upp sig vilket ledde till att en hög kille pekade
på en av dem och sa till oss "ueh, a jellyfish, buuuh" samtidigt som han
försökte vifta skrämmande med fingrarna. Charmigt.) panikshoppade
vi på ett shoppingcenter som hette dolphincenter (tror du hade trivts
där jenny, hehe)

Handlade åtta tröjor för tusen kronor på Forever 21, det var så billigt
och fanns så mycket att både jag och mamma blev andfådda av
tanken. Eller ja, jag blev det i alla fall. Hon har inte sagt något om
det.

Nu har "grabbarna" dragit på hockeymatch så jag och mammsen ska
promenera till vårat lilla shoppingcenter nära hotellet. (typ tre gånger
så stort som smedjan, dock är det mycket blingbling om jag säger så)

Saknar er mina vänner!


Kommentarer
Postat av: Leia ♥

God kväll!

2011-01-03 @ 22:32:07
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0