CHIIIILLLLLLLLLLLLL

Sådärja, nu sitter vi äntligen i Miami. Vi har varit uppe i någon timme
och klockan är ca... sju.
...
Jetlaggen är ett faktum.
Igår när vi landade här hyrde vi en bil och
gled till hotellet. Radion här är ett ständigt party. YEEEEEEEEEAH.
Sen på kvällen besökte vi ett litet shoppingcenter och åt middag.
Åt tonfisksallad med sweet mustard. Hade kanske varit gott om
jag gillat senap. Värsta var att jag fick välja dressing själv......
Nuuuuu ska vi till stranden (Miami beach, hehehehehe) och
promenera. Känns bra att röra lite på sig efter frukosten.
Sylt, socker och sånt där. Fruktsalladen smakade förövrigt
fisk. Gott.
Vill skriva mer, men nu har jag en broder på varsin sida som
tycker jag skriver jättetråkigt. Bryr mig inte.
Gråter.
Avisen som William sa till flygvärdinnan när vi klev av planet
i Frankfurt. Tror han tänkte på auf wiedersehen, men man
vet ju aldrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0