shit asså

Såg just att jag skrivit 746 inlägg här i bloggen.
Jag har haft den sen i slutet av nian. Så, ja, i cirka 3,8 år.
3,8 år är 1387 dagar. Slutsumman av allt detta blir att
jag skrivit ungefär 0,54 inlägg per dag.

Förstår inte hur det har gått till!! Måste haft perioder då jag skrev fyra
inlägg per dag eller något, för att kompensera vissa tysta månader då
jag hade annat för mig. (kanske spelade jag innebandy, kanske var jag
och fikade på mat och prat. Sånt är ju lite svårt att veta.)


Kanske pratade jag väldigt med Agge just då.

Igår var i alla fall en bra kväll där vi chillade på mammas jobb med
lite allt möjligt. Bland annat stockholms radiomusik och en passionsfrukt.
Kanske lite vin också. På allstar höll vi oss sen lugna (för att vi inte kände
någon) innan vi gick till max där en gubbe ABSOLUT ville bjuda oss på
nuggets och lökringar.

Problematiskt nog så hade han inga pengar så han försökte låna av
andra som var där och åt. Han letade fortfarande då vi gick till
nattbussen. Tror han hade glömt bort syftet med de där pengarna.

Nu taggar vi om inför ikväll. Känns...             .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0