klageliklag

Saker jag ogillar med mitt jobb:

- Kallprat med människor man absolut inte har något gemensamt med.
- Gubbar som försöker pruta. (NEJ, JAG KAN INTE GE DIG RABATT BARA
FÖR ATT DU KOMMER FRÅN ÄLVSBYN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
- Alla arga kunder som vill reklamera skor och liksom har LADDAT upp
med ilska bara för att liksom skrika ut att DOM HÄR SKORNA ÄR 
TRASIGAAAAAAAAAA!!! AAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!
Ja, det ser jag väl.
- Kunder som glider in två minuter i sju och seriöst börjar prova skor.
Ingen kommentar alls.
- Kunder som pratar engelska. (Dock inte deras fel att jag inte vet
hur man säger öppet köp och typ kvitto på engelska. Kanske.)
Nä, OK. Trivs faktiskt bra där, är bara så FRUKTANSVÄRT kul att klaga.
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0