BEGÄÄÄÄR

Okej, jag är officiellt BESATT.




DEN ÄR BÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄST!!!!!!!!!!!!!!


Första natten kunde jag inte sova för att... ja, jag var tvungen att spela
ninja fruit en sista gång, kolla facebook, se om jag kaaaanske hade
fått ett sms att svara på eller bara låsa upp och trycka lite på ikonerna.

Sånt som jag och fia tycker är kul. Hej fia!!!!

Annars då... Jag och ida har diskuterat appar. Helt seriöst dessutom.

Igår så var jag först på jobbet och älskade alla kunder som inte
hälsade tillbaka när jag hälsade på dom. Sen åt jag middag hos
margit och farfar. Sen åkte jag till fia. Sen var det förfest där.
Sen gick vi till the end. Sen hade jag inte med mitt leg. Sen fixade
jennyb in mig. Det tycker jag var snällt.

Sen så ville jag dö idag på jobbet. Hann inte ens äta en banan inne
på lagret.


Kommentarer
Postat av: i

är det där verkligen en 4???

2010-12-14 @ 17:37:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0