bagare

Fick inte så bra start på dagen med tanke på solen som... ja, inte existerar.

Men SEN blev den bättre, åt lunch med frida (vi fick även se en kvinna bli
så glad över att se sin väninna att hon helt omedvetet härmade en liten
råtta. Hon drog ihop armarna, knöt nävarna och rynkade ansiktet med
framtänderna utanför läpparna.) och när jag kom hem så bakade jag en
kaka.

JAG bakade en kaka. Helt själv!!!!

Eller okej, mamma mätte upp bären åt mig.

Det enda som jag sen skulle hålla reda på som inte stod i receptet var
att sockra bären och "brödra formen". Glömde båda förstås.

Såhär god ser den i alla fall ut:



Haha, vilket skämt. Ska aldrig mer baka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0