tjugotredje december

Har bara några saker på hjärtat:

... Jag ska jobba imorgon.

... Jag har inga julkänslor alls.

... Lilla julafton/jullunch/mellis var uppskattat. Åt nog mest. Och vann
ett presentkort på gina värt 50 kr!!!!!!!

... Är fruktansvärt trött, kan dock kanske bero på att man inte sover
så bra sittandes i en soffa. Och om man somnar sex och vaknar halv
tio så sover man inte så länge heller.

... Åt en korv på statoil igår. Och jag var inte ensam om det.
Alla fick varsin.

... Chillade på kafelino där dom sedan tog min halsduk, för den
fick jag inte med mig ut när vi var påväg hem (mot max som
var stängt).

... Jag jobbar imorgon.

Förresten, GOD JUUUUL PÅ MIG SJÄLV!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Hade du en mysig julafton?? :)

2010-12-25 @ 16:41:11
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0